Průběh zakázek
1. Telefonický nebo emailový kontakt.
2. Zaslání materiálu emailem.
3. Dokument si prohlédnu, v co nejkratší době odpovím, zda zakázku přijímám.
4. Zaslání objednávky ze strany klienta - obsahuje rozsah, přesný nejzazší termín dodání (datum a čas) a odměnu za práci.
5. Odevzdání práce dohodnutým způsobem.
6. Vystavení faktury (zpravidla na konci měsíce, splatnost faktur 14 dní).
7. Platba.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Při prvotním kontaktu mě zajímá rozsah práce, téma překladu a
přibližný termín. V případě specifických textů upřednostňuji
zaslání seznamu klíčových slov s překladem a bližších informací
o firmě.
Cena za práci je kalkulována na základě sazby za slovo nebo normostranu.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Při prvotním kontaktu s klientem mě zajímá:
- zda se jedná o překlad, korekturu nebo přepis
- u překladu zdrojový a cílový jazyk
- druh dokumentu (zda se jedná o manuál, dopis, novinový článek atd. )
- formát dokumentu (word, ppt…)
- termín odevzdání
- odměna